niedziela, 30 czerwca 2013

KOLOROWO - Nowy nagłówek

Witajcie : D dawno nie dodawałam postów postanowiłam to zmienić : D
A więc, przyszła pora na nowy nagłówek ( mam wrażenie, że coś za często je zmieniam : D ).
Rysunek przedstawia kobietę .. Damę (?) Ma ona mooocny makijaż, rude włosy oczywiście moje marzenie - loki (Wiem, nie widać : )  ) Cóż mogę o niej powiedzieć.. hm.. Rysowałam ją sama. Zajęło mi to strasznie dużo czasu (wczoraj od 11 do 19 z małymi przerwami) Otóż nienawidzę wypełniać rysunku barwami. Wolę szkicować. Dla czego? To strasznie mozolna praca, wszelkie cienie itd.. Gdy już skończyłam, stwierdziłam, że pierwszy nos był zbyt mały, mazałam i rysowałam na nowo, było tak samo z okiem, ustami, oraz konturem twarzy (nadal mi w nim coś nie pasuje) To by było na tyle : D

 A o to mój rysunek : D


1 komentarz:

  1. Widać tutaj długi czas i zaangażowanie w ten rysunek , pisałam , tak jak ty wolę szkice , zdecydowanie bardziej niż kolorowe rysunki....
    Ten jest cudowny , piękna , tajemnicza dama :D

    Pozdrawiam , Przyjazna_star

    OdpowiedzUsuń