środa, 26 czerwca 2013

Stylizacje dla Alice6633

Hej wam! Alice6633 poprosiła mnie, abym zrobiła parę stylizacji z jej rzeczami z szafy. O to i one:

(Kliknij, aby powiększyć)


1.- Stylizację zrobiłam specjalnie dopasowaną do makijażu. Piękne mocno czerwone szorty podkreślają duże czerwone usta. 

2.- Stylizacja w pastelowych odcieniach. Może to nie   cudo nad cudami, lecz urzekła mnie jej delikatność. Pasowała by mi tu biała bluzka z ciut większym dekoltem, lecz niestety nie miałaś takiej, która by nie wychodziła po za spodnie. 

3.- W miarę elegancka, lecz nie nudna. Wręcz idealna. Denerwuje mnie w jej troszkę ten odkryty brzuch, ale to już mały problem. Całego wigoru dodają jej te oksfordki wpadające odrobinkę pod kolor bluzeczki.

4.- Buntownicza - coś co ja lubię najbardziej. Nie pasują m tutaj te buty, ale nie miałam zbyt dużego wyboru z czarnych. Radzę zaopatrzyć się w oksfordki z BASIC oraz koturny z Fallen Angel (za sm) . Pasowała mi tu troszkę dłuższa kurteczka. Nie mogłam takiej znaleźć, więc użyłam tego co miałam pod rękom czyli dłuuugą narzutę.. eh zdecydowanie za długą.

5.- Letnia, dziewczęca, z moimi ulubionymi szortami. Wydaje mi się, że tu by pasował top z Fallen Angel, lecz niestety go nie miałaś :( . Myślę, że nie muszę już nic więcej mówić :D

Buziaki, --paula646--

3 komentarze:

  1. Czesc! tu Alice6633<3
    świetne stylizacje :* najbardziej podoba mi się trzeci outfit *.*
    dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh... Zapomniałam , piszę z konta na stardoll : Przyjazna_star ;3
    Stylizację śliczne , ale widać , że nie miałaś pełnych możliwości... Musiałaś używać wielkich zamienników , które troszkę psują całość , ale i tak jest świetnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. I już czekam w kolejce na swoją kolej do zrobienia stylizacji;3


    Pozdrawiam , Przyjazna_star

    OdpowiedzUsuń