środa, 3 lipca 2013

Szał zakupów z drugiej ręki

Hej kochani! Wczoraj wybrałam się do StarBazarku i przyznam nie szczędziłam pieniędzy! Zakupiłam parę świetnych ciuchów po okazyjnych w miarę cenach : D






Rzućmy okiem na 1-wszą rzecz : D



Hmm.. Nie jestem pewna z której to kolekcji LE.. Krótko mówiąc kupiłam to tylko dlatego, że jest z LE : D Nie no żartuje oczywiście : D W bazarku fajnie wyglądał. Ma fajne zestawienie barw. Może uda się stworzyć z nim jakiś ciekawy outfit : ) 

2-ga rzecz 




No i znów LE.. Jestem przekonana, że to jedna i ta sama kolekcja! Nadaje się na lekkie, zwiewne, a także na eleganckie stylizacje. I LIKE IT !

Kolej na 3-cią rzecz


archive.. Nadaje się dla młodszej siostry.. Interesował mnie tu tylko i wyłącznie kołnierzyk.. dalej nie wiem po co kupiłam. Chyba tylko dla tego, że była tania.

4-ta




LE. LE everywhere . Fajna, ciekawa spódniczka z LE. Krótko i zwięźle.

5-ta





Miss sixty hmm.. nie byłam przekonana czy nie jest dalej dostępny w M16 ale po długim dumaniu kupiłam bo według mnie ma fantastyczny krój . Szczerze dalej nie sprawdziłam czy jest dostępny : D

6-ta




Rozkoszna peruczka HB. Nie kupiłam ją, aby nosić, tylko żeby ozdobić nią pokój i 'ożywić' jakiegoś nijakiego człekokształtnego manekina. Ale może.. Kto wie ? ; D

7-ma




Śliczne, pasujące do prawie każdej stylizacji.. Zakochałam się w tych butach z RIO *-*

8-ma




No i kolejne LE *-* Piękny gorsecik.. Dla kolekcjonera staroć to gratka *^* zwłaszcza gdy ma się już sporą kolekcję (mam ponad 130 LE *samochwała* ) 

9-ta





Chyba nie dawny Hot Buys, niestety nie załapałam się, więc odkupiłam od pewnej Stardoll'owiczki (dziękuję :* )  No cóż. Piękny, śliczny, cudny. Tyle mogę powiedzieć : D


Może niedługo dodam post ze stylizacją z daną rzeczą.

Pozdrawiam 
--paula646--

2 komentarze:

  1. Zakupy, zakupy *.*
    LE , Le , LE uwielbiam LE choć moje fundusze nie pozwalają na zakup choć jednej rzeczy :(
    Dałabym się szczerze pokroić za ten kołnierzyk i płaszczyk z Miss Sixty :D

    Pozdrawiam , Przyjazna_star

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa szał zakupów ! :D


    Alicja888_Star

    OdpowiedzUsuń