środa, 3 lipca 2013

Upiór w operze

Hej! Dzisiaj zaprojektowałam bluzkę z czaszką i zrobiłam z nią specjalnie dla was stylizację : D

Oto bluzeczka:






Możecie ją u mnie kupić za 13 sd. Wystarczy napisać w mojej Księdze Gości KLIK

Pora na stylizacje .




(Kliknij aby powiększyć)



Cóż stylizacja utrzymana w stylu Rockowym. Bardzo drapieżna, odważna. Spodenki skomponowane z podartymi rajstopami, oraz krzyżem, zasłonięte zwiewną koszulką z czaszką  wprowadzają w lata 90'te . Mam nadzieję, że stylizacja trafi w wasz gust : )

Czapka.- Bonjour Bizou - ?
Okulary.- DVF - ?
Kurtka.- Bonjour Bizou - ?
Stanik.- Basic - 19 sm
Koszulka.- StarDesign - 8 sd*
Spodenki.- Nelly.com - 14 sd
Krzyż.- Fallen Angel - ?
Spodnie.- StarDesign - 10 sd*
Rajstopy#2.- Fallen Angel - 40 sm
Buty1.- Killah - 13 sd
Buty2.- Nelly.com - 11 sd

? - Kupione w StarBazarr
*- Własny projekt 


I jak podoba wam się stylizacja ? Jak oceniacie mój projekt?
 Ubierzecie się tak?

Pozdrawiam

--paula646-- 

2 komentarze:

  1. Piekna , rockowa stylizacja , kolejny świetny strój , który pokazuję twoją drapieżność :D

    Pozdrawiam , Przyjazna_star

    OdpowiedzUsuń